





Kevin schreefColonnee, je hebt dat luikje bij de kofferbak met het gaas voor de olie en water, die onder de kap met tapijt die je los moet schroeven maar ook achter het rechterachterwiel (passagierskant) zit met 2-3 schroefjes vast en zo kom je makkelijk aan de onderkant van de motor.

zoals ie er nu bij staat gaat dat ook niet lukkenSander schreefColonDie poelie dient niet alleen maar voor de V-snaar. Deze houd ook de distributie riem op zijn plaats !!!!! Geen meter meer rijden dus !!!
Dat is "helaas" niet het geval.Sander schreefColonAls onlangs je distri riem vervangen is deed ik de garage aansprakelijk stellen.
Sander schreefColonJa kan overigens ook het tandwiel voor de distri riem gewoon van de krukas "trekken" die zit er volgens mij met een spie op gedrukt. Dan kan je die vervangen voor een nieuwe of een 2ehands exemplaar.



Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.