


Ik ben niet handig nee. Maar ik kan wel spanning meten. Weet wel hoe het eruit ziet dus. Ik zie van boven geen kabel zitten en kan er met mijn kleine handjes niet tussen... Of toch maar naar de garage brengen.Bruno schreefColonAls je spreekt van "dat ding", zou ik er zelf niet aan beginnen.![]()
Je bedoelt dus uiteraard de compressor en die zit boven je alternator en wordt ook door de multiriem aangedreven. Je kan er beter langs boven bij.
Andere oorzaak, maar minder waarschijnlijk, zou bv. o.a. het expansieventiel kunnen zijn.


jaapieooo schreefColonBeste mede MGF-ers;
Ik zou moeten meten of er spanning op de pomp? zit en of hij vrij kan bewegen. Het bewegen kan ik met een stok testen, maar ik kan niet bij de kabels komen. Kan ik daar van onderuit de auto bij? dwz even op een brug zetten?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.