door jaapieooo » zo jul 26, 2009 9:23 pm
Bij het tanken moet ik de benzine er heel langszaam in laten lopen, anders gaat de pomp steeds uit omdat ie wellicht denkt dat de tank vol is. Heel irritant, heeft iemand dit weleens gehad?
En net na het starten, niet alleen bij een volle, maar ook bij een halve of bijna lege tank ruikt het erg naar benzine. Kan dit met elkaar te maken hebben? Of zijn het losse "problemen"?
Voor het mooie weer: Vespa LX Touring
Voor dagelijks gebruik: Volvo V50 en Panda
Voor in de stad: Vespa LX
Voor de hobby: Piaggio Ape en een Carter Interceptor Buggy
Voor de Carbagerun: Volvo 850 2.5 20V GLT estate (Lego auto) Verkocht :-(