




De golf cabrio van mijn moeder heeft dat ook gehad (bj 1981). Was ook de rotor volgens mij.ErikB schreefColonIk zou de rotor niet over het hoofd zien.... hetzelfde phenomeen heb ik ooit bij een oudere auto gehad. Problemen om te starten en te rijden als ie warm was (na een flink stuk autosnelweg). Morgenochtend eens naartoe kijken en dan startte en liep ie weer vlotjes, tot alles weer goed op temperatuur was ..... de eerste depannage: de rotor (vergeet je nooit).







Renno schreefColonVolgens de garage is alleen het relais van de brandstoppomp kapot.
Dinsdag ga ik hem halen. Ik ben benieuwd of die nu weer 100% in orde is.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.