Zonder:
Nieuw:




Zit geplakt en gaat er vrij makkelijk af.Rick schreefColonHet nieuwe hout ziet er veel stijlvoller uit.
Zit het hout geplakt op de middenconsole en kan je dat er dan af trekken?

Zou niet weten waar ik het dan wel had moeten plaatsen.ErikB schreefColonMooi en misschien ben je er wel lang mee bezig geweest, maar 'k noem dit nou niet echt een project.



Nee, want mk2 past niet in een mk1Mr. Dj M. schreefColonEn is de "keuze" voor welk setje Mg destijds heeft gekozen iets dat te maken heeft met het Mk1 of Mk2 model of bouwjaren?
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.