Tja, ik ben ook danig onder de indruk van de afwerking. Ik dacht dat ze liever geen T-bar's en dergelijke deden, maar nu dat ik zie dat ze het best heel goed kunnen zal ik ook eens aan de oren van Dieter gaan trekken, dat hij mijn T-bar en mid-console ook mag bekleden.
Mijn mening : Heel apart, gedurfd, en zeker wel heeeel uniek ; m.a.w. dit ga je zeker niet op een andere F tegenkomen ! Maar je kent mijn mening, ik had toch voor het gewone volcano leder gekozen (zoals het mijne), kwestie van een mooie match met de rest van het interieur en exterieur.
Aan de andere kant, misschien maar goed, of er reed een derde volcano rond met hetzelfde interieur.
Knap gedaan Zjagoewar !!