Basmeg schreefColonEr is toen een LR-pakking gemonteerd. Sindsdien 15 000 kilometer genoten. (
Om te beginnen is het al fout er van uit te gaan dat een LR-pakking de oplossing is van het HGF probleem. Dit probleem is immers veel complexer, dan alleen maar een OEM koppakking die qua architectuur niet goed zou zijn. Dat is immers zeker niet zo.
Met de zoekfunctie vind je hier eventueel nog massa's info over.
Ik haal het gewoon maar even aan, daar ik tegenwoordig weer niks anders hoor, van mensen die deze LR pakking werd aangeraden, als zou ze beter zijn. (in sommige gevallen is dat zo, maar niet altijd; Daarenboven heb je altijd vermogens verlies met een LR pakking)
Wat je probleem betreft : Nog geen paniek, zoals Sander zegt, zou ik ook beginnen met een stop te vervangen, en verder in het begin als goed in het oog te houden. Je olieniveau dat stijgt, lijkt me sterk. waarschijnlijk vorige keer iets te veel in gegoten. T'zou erger zijn, als je na 100 KM een liter kwijt was.
Water kan er alvast niet bij zitten, want dan was de olie, koffie met melk, qua kleur. Is de kleur van de olie en het water dus normaal, en verlies je geen water, zou ik me dus zeker geen zorgen maken.
andere stop erop, en het probleem van het sissen en een te hoog waterniveau, is van de baan.
succes !