







Wiellem schreefColonIk heb de subwoofer achter de passagiersstoel geplaatst, (zal binnenkort snel ene foto maken) hierdoor ligt ie uit het zicht en zorgt ie toch voor voldoende laag. De kabels lopen onder de vloerbekleding door naar zowel de radio als de accu.
Enige minpunt hiervan is dat de medepassagier een rugmassage krijgt bij hard geluid, maar meestal draai je toch niet hard muziek met 2 personen.

Kasper schreefColon
Doe verstandig en besteed wat geld aan de audio thuis of een goede uitlaat![]()
(sorry ICE liefhebbers, maar ik weet dat de audiofielen onder ons het met mij eens zijn)



Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.