




LEBLAR schreefColonMijn set gaat van T10 tot en met T60. Gekocht in de tijd dat torx nog bijzonder was en ik nog naar school ging. Was toen een rib uit mijn lijf.



DannyVVC schreefColondeze maat is nauwelijks verkrijgbaar.... mijne heb ik gehaald bij een betere autozaak ( een bit om op de ratel te zetten ) kostte me een kleine 16€

DannyVVC schreefColondeze maat is nauwelijks verkrijgbaar.... mijne heb ik gehaald bij een betere autozaak ( een bit om op de ratel te zetten ) kostte me een kleine 16€

LEBLAR schreefColon@ Kasper: Troost je met de gedachte dat ook ik pre-torx ben. Toen ik ging werken stond Auto-Cad nog in de kinderschoenen en was een pc thuis met WP 5.1 een luxe. Zeg maar de tijd dat SEX nog vies en de lucht nog schoon was.

Tukker schreefColonVolgens mij is Kasper nog van kalkpapier en dos, en werden de eerste kruiskop schroeven getekend.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.