T'is een MG ZT-T MKI geworden, met bijna alles op en aan, wat er maar op de optielijst stond van de ZT MKI.
Hij heeft 75000 km gereden tot nu, toe dus dat valt wel mee, maar t'is wel een CDTi, omdat we er dagelijks mee gaan tuffen.
Daarenboven is ook de C70 niet handig, om veel km's mee te vreten, en is de bagageruimte daarvan te beperkt, hetzelfde geldt voor de MGF.
De 3 serie zal dagdagelijks worden gebuikt voor hij/zij die niet het geluk heeft de ZT-T te rijden die dag. Inge's firmawagen (een OPEL Astra break) gaat er dus uit. De rest blijft.
Maandag avond heb ik hem waarschijnlijk reeds.
Jammer dat het geen V8 is, maar dat zou uiteraard weer niet ideaal zijn in de portemonee
Enfin, ik heel blij nu
Ik kom er waarschijnlijk mee naar Waalwijck.
foto's :
http://nl.autoscout24.be/AllImages.aspx?id=148642735#




