1) De koelvloeistof: ik heb ontdekt dat er vanalles en nogwa bestaat. Is er iets dat jullie kunnen aanraden (AOT, XLT, weet ik veel wat er nog bestaat...) en is het zo dat die producten op voorhand al gemengd zijn met water of moet je zelf de 50/50 oplossing maken? Ik ben van plan om volledig de leidingen eens te spoelen, dus er zou normaal geen probleem van vermenging mogen zijn.
2) Het ontluchten: Je moet dat op 3 (4) plaatsen doen enzo, zover ben ik al. Maar even de praktische kant: Ontluchten aan een nipple is niet moeilijk, maar er zit bijvoorbeeld aan de radiator geen nipple als ik mij niet vergis. Hoe ontlucht je dan? Volledig losdraaien, vullen tot het koelwater eruit stroomt en dan terug dichtdraaien?
Kweet het, dwaze vragen, maar een voorbereid man is er 2 waard
Greetz,
Philip




