...Upgraded exterior to MY2000.....

...Upgraded exterior to MY2000.....




- Chrome handgrepen
? Wat is daar MY2K aan ?- MY2000 linnen kap
- MY2000 tonneau cover
lederen stoelen een mooi MG label eraan hangen



Linnen kap: ik heb er één uit 2 delen stof ipv 4 zoals bij de MK1. Kan best dat het ergens tussendoor verandert en niet precies met MY2000.
Tonneau: de mijne gaat onder de achterklep Kan best dat het ergens tussendoor verandert en niet precies met MY2000.
Logo: zie het flapje naast de hoofdsteun:

ErikB schreefColonLogo: zie het flapje naast de hoofdsteun:
Die kende ik niet.... 'n 'k moet toegeven, 't is een leuke maar voor mij hoeft het flapje niet. Ik draag m'n truien ook niet binnenstebuiten omwille van het flapje achteraan m'n nek.![]()

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.