De knop kon niet vol naar rood gedraaid worden en terug naar blauw ging wel maar had geen enkel effect. Na enig leeswerk dacht ik het console maar eens uit elkaar te gaan halen, halverwege vond ik het zoveel werk dat ik nog maar eens het Werkplaats Handboek erop nageslagen en wat plaatsjes op Dieters site bekeken heb en wat blijkt het was nog geen 5 minuten werk om dit op te lossen.
Het palletje van de Heater Control Valve was uit de Heater Control Lever geschoten, hoe dat kan is mij een raadsel?? je moet de Lever toch best wel buigen om het palletje erin of eruit te krijgen. Via het zijpaneel aan de passagierszijde kan je er makkelijk bij om dit terug te plaatsen.
Gelukkig is dit opgelost want de verwarming vol aan met dit weer is een beetje te veel van het goede.






