BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Lastig
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Lastig

    door Heinrich » di mei 26, 2009 5:24 pm

    Kan iemand mij vertellen of het demonteren van een oud zij raam en een nieuw raam plaatsen een lastige klus is?

    Peter
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di mei 26, 2009 7:46 pm

    Nee is niet lastig, je bent wel even bezig:

    1. Binnenbekleding van de deur afnemen.
    2. Plastic afscherming wegnemen.

    Raam zit in twee geleiders en heeft twee bevestigingen aan de onderzijde van het glas.

    3. De verticale geleiding aan de achterzijde van de raam losnemen. Dit is een blokje metaal met een plastic U-vormig plaatje om de ruit.
    4. Raamstopper losnemen.
    5. Onderste boutjes uit het raam nemen.

    Tijdens de procedure moet je de ruit wel soms omhoog of omlaag bewegen om goed bij de bouten te kunnen.

    Dat zou het zo'n beetje moeten zijn en zit de ruit los en is deze voorzichtig uit de deur te nemen.

    Plaatsen is de omgekeerde procedure, nog wel even controleren of de ruit goed staat, voor dat je stap 2 en 1 doet.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten