



RacingGreen schreefColonWat bedoel je nu?
Dat ze je een hoop glas hebben gestuurd ipv de hoops die je besteld had?
Heb je de geschiedenis van de verkoper op Ebay gecheckt?
Ben altijd wantrouwig en ga het liever zelf halen. Tenzij buiten de grenzen natuurlijk...
Inderdaad wel balen voor je...


Mr. Dj M. schreefColonIk begrijp dat de verkoper dus geen reserven heeft. Toch zou ik sowieso eerst met hem of haar contact opnemen alvorens naar paypal te stappen. Scheelt een boel gezeur als de verkoper gewoon gelijk het bedrag terugstuurd![]()
Ik wist overigens niet dat er hoops van glas waren, dat is dan zeker een gevalletje alleen looks



Bruno schreefColonHet glas, is het gals van de windstop die er tussen zit. Misschien kan je het glas los krijgen ? De rolhoops zullen zeker wel nog bruikbaar zijn voor de rest.

Nem58 schreefColonBruno schreefColonHet glas, is het gals van de windstop die er tussen zit. Misschien kan je het glas los krijgen ? De rolhoops zullen zeker wel nog bruikbaar zijn voor de rest.
Yep, maar uit voorgaande opmerking van Edwin: Het was een 2ehands (leek wel 10e hands) en hij heeft geen nieuwe"... lijkt me dat ook de hoops niet echt mooi meer zijn.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.