







crazywolf schreefColonals je onderaan aan de zijbalken voelt is er zo een verdikking in de plaat (dacht dat de krik daar ook komt) de platen zijn er een beetje vaneen en normaal moet dit gat open zijn voor water uit te laten (bij mij was deze dicht geslipt) daar gewoon een stuk ijzer of een schoevendraaier induwen (ik moest het zelf met een hamer doen) .... Daarna liep er denk ik wel 5l water uit
ps dit is aan bijde kanten en voor en achteraan




Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.