


Mr. Dj M. schreefColonDuidelijk getint maar zo alleen van achter en in een garagebox gefotografeerd met een flits, ja dat maakt het echte resultaat bewonderen wel lastig. Leuk dat je hem z'n eerste hardtop klus hebt mogen geven

RacingGreen schreefColonAlleen de hardtop aangezien je voor getinte zijruiten (vanvoor aan bestuurders -en passagierskant) afgekeurd wordt. Het zou misschien mooier zijn maar redelijk dom om elk jaar de folie eraf te krabben voor de keuring.





Rick schreefColonRacingGreen schreefColonAlleen de hardtop aangezien je voor getinte zijruiten (vanvoor aan bestuurders -en passagierskant) afgekeurd wordt. Het zou misschien mooier zijn maar redelijk dom om elk jaar de folie eraf te krabben voor de keuring.
Je mag ze toch tot een bepaald percentage laten tinten?
Staat wel veel mooier als je ook de zijramen doet.


Bruno schreefColonNiet dat ik het direkt zou doen (mijn hardtop hangt immers aan de muur ter versiering en gewoon om te hebben, niet om te gebruiken), maar ik vind het niet verkeerd staan, mits het niet te donker is gemaakt. De zijruiten vind ik inderdaad een beetje petjesachtig, indien te donker, maar nogmaals de achterruit mag best.
Alleen, waarom nu investeren in een object dat je pas binnen enkele maanden gaat gebruiken ....

remcovankuilenburg schreefColonAls je nog spinners onder de F zet dan is het helemaal top![]()
Dan nog veel kettingen om je hals en dan is het compleet.

Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.