



whelmond schreefColonHmm.. ik zal eens luisteren..
Maar als het uit de versnellingsbak komt zou ik dat toch niet horen als ik stil sta? (in de versnelling of in de neutraal..). Als ik stil sta en ik geef gas gaat het tikken ook sneller (met of zonder koppeling..)


whelmond schreefColon...Olie heb ik al gecontroleerd, maar dat lijkt goed te zijn....


whelmond schreefColonNou, als ik dus normaal rijd is het toch echt wel een harde tik, zo hard dat ik hem kan horen als ik 120 in de 5 rij.
Zoals ik al zei wordt het geluid wel iets zachter als ik afrem (niet op de motor)
Wat bedoel je met ratelend geluid.. ?

Bruce schreefColonAfspraak maken op de Berg?

whelmond schreefColonBruce schreefColonAfspraak maken op de Berg?
Veel over gehoord... goede verhalen doen de ronde..
Als de motor stationair draait is het heel duidelijk TIK TIK TIK TIK een 2/3 keer per seconde.. Als ik gas geef ja dan klikt het op een gegeven moment wel als rrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Zijn er nog andere manieren om het probleem te bepalen.. zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat ik een stuk lang hard heb gereden?
Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.