

Tukker schreefColonAls je het alarm erop zet gaan de lampen 1x aan/uit en de led snel knipperen, na zo'n 15 sec. gaat het ledje langzaam knipperen. (nu is de ruimte sensor actief)
Bij superlock gaan de lampen 4x aan/uit.



remcovankuilenburg schreefColonJe alarm werkt niet optimaal aangezien je binnenverlichting niet werkt. Op een of andere manier heeft dat met elkaar te maken. Ik had het zelfde met mijn F. Het beste is om het alarm er niet op te zetten en je auto gewoon met de sleutel af te sluiten. Niet met je afstandbediening. Want het alarm gaat constant af.
Ik had het bij je vorige posting ook al gemeld
http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8009

Kasper schreefColonYep, volgens mij heb je een werkende binnenverlichting nodig. Nu moet ik zeggen dat dit bij mijn F ook nog niet in orde is. Moet ik ook nodig aan gaan sleutelen, al ben ik bang dat dat nog wel even gaat duren.


remcovankuilenburg schreefColonGeen enkel probleem. Maar blijft je binnenverlichting branden als je hem wel gebruikt. Ik zit even te denken wat het bij mij ook al weer was. Had iets te maken met een zekering en deed hij het helemaal niet. Ook mijn radio deed het niet dacht ik. De continuspanning was er niet. Zal dit weekend weer eens gaan spitten wat het was. Bij jou trekt hij op een of andere manier je accu leeg. Is het niet je kofferbak verlichting of onder je motor kap. Dat kan je eenvoudig testen.






Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.