door Kasper » za apr 25, 2009 5:59 pm
Helemaal met Remco eens. Er is alleen voor de huidige leden van MGF.be een groot voordeel dat kennis meestal snel en correct aanwezig is. Ik herinner mijn eigen begin jaren, waar er nog geen forums waren, internet iets was wat nog in de kinderschoenen stond.
Wat bovenal belangrijk is, is dat je met plezier met je MGF bezig bent, ieder doet dat op zijn eigen manier: De een rijdt alleen, De ander poetst, en sommigen sleutelen met tijd en wijle.
Met MGF.be zul je zien dat het sleutelen ook voor mensen mogelijk is die dit voor het eerst doen. Doe alleen geen dingen die je jezelf niet toevertrouwd en volg de instructies strickt. Dan zul je ervaren dat werken aan een MGF een heel leuke bezigheid is.
(voor mijzelf houdt het in dat ik liever sleutel aan een "complexe" auto zoals een MGF dan aan een "eenvoudige" klassieker als een MGC.
Maar even terug naar je vraag:
De MGF heeft in basis ook de euroconnectoren. (tenminste die van mij, en die is nog een stukje meer ervaren dan die van jou) er moet dus achter je radio een voeding en een voeding voor als de radio uit staat aanwezig zijn. Die zou je dus zondermeer weer op je nieuwe connector kunnen aansluiten.
Kabelkleurtjes: dan moet er even de radio uit.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel