Na een klein mis verstand van de spuiter waren ze antracite geworden ipv zwart.. Maar Alles is wel nu en hij heeft ze mooie zwart zijdeglans gespoten ( de zwarte TF 160 velgen zijn dus niet mat, MAAR ZIJDEGLANS ZWART! )
Tijdens het schuren en het spuiten kwam hij echter achter wat informatie over de velg..
Ten eerste: De verf liet zo los.. Hij stond slecht in de primer waarschijnlijk en hij hechtte dus slecht aan de velg.. Misschien een reden waarom de verf zo snel los liet bij mij bij het verwisselen van de velg.
Ook toen hij ze aan het schoonmaken was, haalde hij met een doekje met thinner aan de binnenkant de verf er zo af! Hij zegt dat kan niet met goede verf, maar dat gebeurt meestal met spuitbus verf!
Als deze velgen in china zijn gemaakt, wat ze volgens mij zijn toch? , dan hoop ik niet dat ze de trend van de velgen doorzetten in de auto..
Dan kan de kwaliteit nog wel eens laag worden van die chinezen.
Hieronder wat foto's.. Eentje van de velg in de antracite kleur op de auto, en 1 van de binnenkant van de velg waar met een doekje met thinner overheen is gegaan..
En de velgen in antracite op de auto voordat ze weer zwart gespoten waren..
VOordeel is nu wel dat er 2 lagen op de velg zitten. en dus wat sterker zijn






