Bruno schreefColonHoi,
Ik vroeg me al af waar je plots was. Lang niet meer gezien op het forum.
Blij dat alles terug goed komt.
Bruno
Ha Bruno! Heb nog wel het een en ander gevolgd op het forum, maar door alle drukte en sleutelperikelen had ik even een "MG dipje" zullen we maar zeggen!
Wanneer je aan het sleutelen bent, kom je telkens weer iets tegen wat vervangen dient te worden of aanpassing behoeft, maar dat zul jij als geen ander weten denk ik zo... Een aantal keren op het punt gestaan om de F te laten verbranden, ook al had dat misschien meer te maken met de samenloop met mijn twee motorfietsprojecten (één voor de fun, één noodgedwongen...al met al slecht gepland voorzover ik zaken kón plannen, alles kwam tegelijk en vaak moest ik rekening houden met derden voor zaken die ik zelf niet kon doen in de werkplaats van mijn zwager). Als de F weer gekeurd is, heb ik alsnog een waslijst om te doen. Dat laat ik waarschijnlijk liggen tot de winterperiode. Eerst maar weer wennen aan de F en genieten van het "nieuwe rijden" (lowering pins, poly bushes, andere remmerij etc...). Ik heb ooit gelezen dat 485psi een goede druk is na het plaatsen van de pins. Wat is jouw mening daarover?