Ik vermoed dat de superlock blijft steken. De gewone vergrendeling gaat er wel vanaf (tenminste de pinnetjes gaan omhoog).
Vervolgens is hij vanbinnen en vanbuiten niet te openen.
Iemand een iedee hoe ik de deur weer open krijg?



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.