Weet iemand of ik me zorgen moet gaan maken. of mag deze spelling er in zitten.
Gr H@ns






HansZ schreefColonIk heb het gevonden waarom er beweging in het stuur zat. Om de stuurkolom zit in een beugel die vast zit met twee M6 bouten in een rail.
Alle twee de bouten zaten los. Na deze vastgedraaid te hebben is het probleem opgelost. Wel geluk gehad dus.

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.