Ik vind de MG F (bouwjaar 1996-1997) een mooie auto en zit er al langere tijd over te denken om er een te kopen.
Nu ben ik zelf vrij lang(1.9m) en heb ik gehoord dat deze auto nogal klein is en dus te klein voor mij...
Is dit zo? of is dit onzin






videomike schreefColonIk heb een vriend van mij die is echt heel erg lang. 2 meter 18.
Die kan ook prima in de F zitten.. Op zomerse dagen

M@TT schreefColonNu ben ik zelf vrij lang(1.9m) en heb ik gehoord dat deze auto nogal klein is en dus te klein voor mij...![]()
Is dit zo? of is dit onzin



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.