


Demor schreefColonZoals ik laatst al aangaf:
http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7686
En je kunt vanaf de andere zijde volgens mij niets afzagen daar de moer in het plaatwerk vastzit.



Bruno schreefColonKruipolie door een gaatje van het reservewiel op de schroefdraad spuiten, en na een tijdje te hebben laten trekken, een waterpomp tang op de plastiek greep van de schroef zetten en los draaien.
Met een waterpomptang moet het zeker lukken , maar je plastiek dop is dan wel beschadigd. Nieuwe vind je echter heel frequent voor een appel en een ei.

Bruno schreefColonKruipolie door een gaatje van het reservewiel op de schroefdraad spuiten, en na een tijdje te hebben laten trekken, een waterpomp tang op de plastiek greep van de schroef zetten en los draaien.
Met een waterpomptang moet het zeker lukken , maar je plastiek dop is dan wel beschadigd. Nieuwe vind je echter heel frequent voor een appel en een ei.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.