





Sander schreefColonDemor schreefColonWitte auto's zijn onverkoopbaar
.....In Nederland
Geachte heer,
U heeft gelijk ik zal het misverstand zo spoedig mogelijk uit de weg ruimen.
bedankt voor uw opmerkzaamheid,
h.otto



eigenlijk is die kleur nog helemaal niet zo gek


ErikB schreefColoneigenlijk is die kleur nog helemaal niet zo gek
Wees maar zeker:
Foto's van Arthur... bij enkele forumleden ook gekend (toen met z'n F, ie hij later ruilde voor een TF160). Die mens kan natuurlijk ook wel foto's nemen, wat er ook al veel aan doet.
http://www.xpower-mg.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=964
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.