door RemcovanKuilenburg » wo apr 01, 2009 12:27 pm
Ik weet niet wie op de beurs in Houten nieuwe wielmoeren heeft gekocht voor 1 euro per stuk. De stand was aan een lange tafel. Bruce wees mij er op dat ze daar te koop waren.
MAAR ik heb gemerkt dat ze niet OKE zijn. Heb er al een aantal dol gedraaid met aantrekken (110 nm) En merk ook dat ze los gaan zitten. Ik heb ze er per direct af gehaald en in de toedeliedokie bak gegooid.