



Rick schreefColonHeel erg stoer de cup velgen zwart!
Ga je nog Trophy inserts plaatsen?


Bruno schreefColonIk zag zwarte cups al eens IRL in de UK. Ik ben fan van cups, zoals je weet, en nog meer van zwarte wielen, maar om de één of andere reden vond ik toen, de combinatie niet schitterend. Hetzelfde geldt voor ULW's en squarespokes die ook niet echt mooi zijn in zwart. Trophy's en TF160 wielen daarentegen![]()
Aan de andere kant moet ik mijn idee herzien als ik jouw foto's bekijk. Even wachten op een definitief oordeel als ik de wagen nog eens IRL zie.
Voorlopig vind ik het dus mooi![]()
![]()
Fijn, dat je de weg naar de "darkside" hebt gevonden.

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.