Ik kwam deze foto toevallig op internet tegen. Wel stoer die TF lampen in combinatie met een MGF bumper.






remcovankuilenburg schreefColonAlleen wat doe je met de dubbele richting aanwijzer???? Degene in de koplamp als verstraler ombouwen.




Rick schreefColonIs een mooie modificatie. Je hoeft dan ook geen nieuwe koplampen meer te kopen i.v.m. doffe spiegels. Bij TF lampen heb je daar geen last van.


Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.