





Edgecrusher schreefColonVolgens mij kun je geen Engelse gebruiken, die wissen namelijk net andersom en dan klopt de spoiler om de flatwipers tegen de ruit aan te drukken niet.

Sander schreefColonIk heb de aerotwin en ben tevrden.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.