


Rick schreefColonaub. http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6321

Mr. Dj M. schreefColonAltijd...?! Het is wel een engelse auto dus lijkt me sterk!


In Amerika rijden ze wel met het stuur links...Mr. Dj M. schreefColonAltijd...?! Het is wel een engelse auto dus lijkt me sterk!


Wist ik niet!Bruno schreefColonMaar niet met een F of TF, want die zijn daar nooit gehomologeerd !
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.