door RemcovanKuilenburg » zo maart 15, 2009 9:07 pm
Stuur is niet moeilijk. Eerst accu los en advies is ook de plus pool. En dan 10 min laten staan. Dit ivm de airbag.
Aan de achterkant twee torx schroeven losdraaien. En airbag er uit halen. Pas op voor de kabel die met een stekker vast zit. Deze kan je gewoon losmaken. Daarna met dop 19 (uit mijn hoofd) moer losdraaien. Let er op dat je stuur recht staat als je het oude stuur er af haalt.
Nieuwe stuur er opzetten in de andere volgorde. Accu polen er op en klaar.
Pook knop is een HEEL lastig verhaal. Gewoon losdraaien en klaar.

MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Lid van MG Car Club UK.