Deze ontstaan doordat de stof klem komt tussen het frame als de kap open is.
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Weet iemand of er bij de pijl ook een rubber dopje hoort?




Tukker schreefColonHoe voorkom je de bekende gaatjes in de softtop.






remcovankuilenburg schreefColonOke wist ik niet. Kom daar ook vrij weinig moet ik zeggen. Maar goeie tip

Bruce schreefColonEen dergelijke band (met klitteband sluiting) verkopen ze hier in NL ook bij de Xenos, kost 3 of 4 euro..


remcovankuilenburg schreefColonEen lange url maar het is wel wat je nodig hebt. De standaard hoodstrap is meestal niet oke meer. Deze kan je er naast zetten en dan is het probleem ook over. Heb ze ook gekocht. En voor de kosten hoef je het niet te laten![]()
http://cgi.ebay.nl/MGF-and-MGTF-Hood-Lock-up-Straps-1995-onwards_W0QQitemZ170310133502QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item170310133502&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A4%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Tukker schreefColonremcovankuilenburg schreefColonEen lange url maar het is wel wat je nodig hebt. De standaard hoodstrap is meestal niet oke meer. Deze kan je er naast zetten en dan is het probleem ook over. Heb ze ook gekocht. En voor de kosten hoef je het niet te laten![]()
http://cgi.ebay.nl/MGF-and-MGTF-Hood-Lock-up-Straps-1995-onwards_W0QQitemZ170310133502QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item170310133502&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A4%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Dit voorkomt toch niet de gaatjes maar is bedoeld om de beugel naar achteren te trekken als je de kap opent?
Nog meer tips??



remcovankuilenburg schreefColonZoals je in je eerste posting aangaf raakt het doek klem tussen de aangegeven punten. De Hoodstraps voorkomen dit. Zie maar op ebay het eerste plaatje en het tweede. Dus ja het helpt wel. Anders zou ik het er niet op zetten
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.