Waar staan daar foto's van? of uitleg? ik kan het zo niet vinden?
Ik ga zo de boel erin zetten dus ik hoop dat iemand wakker is die het weet en toevallig op't forum zit
Ik heb de hele koplamp wel eens uit elkaar gehad, dat was echt een secuur ( pokke ) werk. Moet dat nu weer?
en hoelang moet je de verf laten drogen?
allemaal vragen vragen vragen.
Ik hoor het wel
groet
Mike

