




Maar dan klap ik nog vaker met de bodem van de auto op verkeersdrempelsRemieme schreefColonda's nog beter inderdaad. kan je 3 cm verlagen.

Superboer schreefColonJager schreefColonAutobedrijf Nijendijk Zutphen kan het ook. Kosten weet ik zo niet.
Ik zal Nijendijk binnenkort eens bellen voor een afspraak.
Zou ik er op kunnen wachten denk je?

Superboer schreefColonMaar dan klap ik nog vaker met de bodem van de auto op verkeersdrempels
Superboer schreefColonIs het trouwens normaal dat een F wat "zakt" na verloop van tijd? Volgens mij was ie afgelopen zomer ongeveer 2 cm hoger dan nu.


Bruno schreefColonSuperboer schreefColonMaar dan klap ik nog vaker met de bodem van de auto op verkeersdrempels
Integendeel, daar de auto veel meer druk in het systeem krijgt op bv. 33cm met lowering pins dan dat hij druk heeft met normale pins, zal de F veel minder doorveren. T'resultaat is, dat iedereen met pins zegt net veel harder over vluchtheuvels blijkt te kunnen gaan.

Remieme schreefColonvolgens de natuurkunde is een gas compacter bij lagere temperaturen. in de zomermaanden zal bij warm weer je F hoger staan.
Diegene die enkel met de MG in de zomermaanden rijden, zullen heel wat minder vaak hun rijhoogte hoeven aanpassen.
voor mij is het dus in de winter wat oppompen en in de zomer wat laten zakken.


Superboer schreefColon....ik verkoop in het dagelijks leven namelijk electronische volume herleidingsinstrumenten (EVHI's) aan aardgasdistributiebedrijven. ....
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.