







Bruce schreefColonIk heb WA+
De alfa is nu bij de hema verzekerd scheelt een hoop geld! Ga ik de F ook naR overzetten

jaapieooo schreefColonIk heb WA via de tussenpersoon bij de Europeesche voor 150 euro per jaar. WA+ of all risk is ook wel mogelijk maar moet je klasse 3 alarm hebben?? Ben er nog niet ingedoken. Vriend van mij zat ook bij de HEMA, heeft een aanrijding gehad met zijn motor, niet zijn schuld, maar moest echt alles zelf regelen. Weet niet of dat het prijsverschil wel waard is.

Tukker schreefColonjaapieooo schreefColonIk heb WA via de tussenpersoon bij de Europeesche voor 150 euro per jaar. WA+ of all risk is ook wel mogelijk maar moet je klasse 3 alarm hebben?? Ben er nog niet ingedoken. Vriend van mij zat ook bij de HEMA, heeft een aanrijding gehad met zijn motor, niet zijn schuld, maar moest echt alles zelf regelen. Weet niet of dat het prijsverschil wel waard is.
All risk is klasse 2 bij interpolis, en als je bij wa geen rechtsbijstand verzekering afsluit moet je alles zelf regelen. Zij keren alleen aan de tegenpartij uit.Dit is bij alle verzekeringen zo.




Tukker schreefColonKasper schreefColonGa na het opnieuw opbouwen hoogstwaarschijnlijk naar Nationale Nederlanden en laat de auto taxeren.
Zijn er nog meer maatschappijen die dit doen
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.