

Arjan schreefColonLeuk, leuken wat leek hij toen op een leraar van mijn middelbare school.


Bruce schreefColonMM, heb ik nooit eerder gezien, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de F helemaal niets vonden, maar het valt mee..

Bruce schreefColonMM, heb ik nooit eerder gezien, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de F helemaal niets vonden, maar het valt mee..


jaapieooo schreefColonBruce schreefColonMM, heb ik nooit eerder gezien, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de F helemaal niets vonden, maar het valt mee..
Tuurlijk wel, is een British Car en die kraken ze minder snel af!


Zijn er tenslotte ook twee op schaal


Bruce schreefColonMM, heb ik nooit eerder gezien, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze de F helemaal niets vonden, maar het valt mee..
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.