Ik vind het meer dan in orde, past zeker niet in elke auto. Maar als je niet voor het super sportieve gaat, maar voor het stijlvolle, classy style dan is dit een schot in de roos IMO.
Het staat bovenaan (op nummer 2 denk ik) in m'n top 10 denk ik.
PS. 'k Weet dat het een hele opgave zou zijn om zo iets proper en wit te houden.




