


go for it ! Is weer eens iets anders !



Sander schreefColon
Deze heeft het 3e remlicht in de achterruit aangezien een 3e remlicht vandaag de dag verplicht is.


Bruce schreefColonStefke, doe je een beetje rustig aan met je F?
Er moet er toch geen derde bij komen omdat er weer een paal in de weg staat..


Bruno schreefColonMen is eens aan het photoshoppen gegaan op mijn achterklep en geexperimenteerd met en zonder logo/stoplicht en horizontale plooi in de klep (de foto's doen hier nog ergens de ronde...

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.