door RemcovanKuilenburg » za jan 17, 2009 2:03 am
Aangezien de te koop ap's van lucas al gesloten was zet ik het even hier. Ze liggen bij mij op de keukentafel te pronken. Zodra ze er onder gaan komen de foto's
Lucas. Dank je wel voor de gastvrijheid en de gezelligheid. Het is dat ik nog even moest sturen anders hadden we nog wel uren door kunnen beppen. Leuk om een gezicht te zien bij iemand. Dank je wel voor de AP's en ga zeker foto's mailen als ze er onder zitten. En als ik in de buurt ben kom ik zeker op de koffie of kom ik een pintje pakken. En het flesje echte bier ga ik zeker dit weekend soldaat maken.......
Groetjes Remco
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Lid van MG Car Club UK.