


remcovankuilenburg schreefColonGeen idee eigenlijk. Zal eens even snel kijken voor je en kom er op terug. Heb eventueel nog eentje liggen voor een F.







remcovankuilenburg schreefColonNog gelukt met het lampje? En zo ja hoe kreeg je hem open?
Remco

remcovankuilenburg schreefColonNog gelukt met het lampje? En zo ja hoe kreeg je hem open?
Remco

Johanm schreefColonremcovankuilenburg schreefColonNog gelukt met het lampje? En zo ja hoe kreeg je hem open?
Remco
Ik heb me op een beurs laten vertellen dat wanneer je het blokje van het derde remlicht uit het kofferdeksel haalt dat de 2 "weerhaken clipsen "afbreken en het bij terug monteren niet meer vast te klikken is.
Wees dus waakzaam.
Groetjes,
Johanm
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.