
Ik heb weer een geluid in mijn F waarvan ik de oorsprong niet kan achterhalen. Het is alsof mijn linker voorwiel ergens tegen sleept (het intermitterend geluid van een scheve remschijf), alleen lijkt het meer vanuit het midden van de voorkant te komen dan van het wiel, zowat vanachter het dashboard.
Soms heb ik het geluid niet, maar tegenwoordig meestal wel. Het neemt toe met de snelheid van de wagen en ik heb alles van de wielen al gedemonteerd en niets gevonden. Vandaar mijn vraag: kan het zijn dat het gesleep van de snelheidsmeterkabel komt? Het lijkt alsof de naald een beetje beeft maar het kan ook mijn verbeelding zijn.

Heeft iemand daar ervaring mee?