Het monteren koste iets meer tijd dan je normaal zou verwachten omdat er geen verwarming in de de garage is en dus alle metaal ongeveer -5° C "warm" is.
De combinatie van geen handschoenen en het bovenstaande was bijzonder pijnlijk, een louterende ervaring!
Soit, de resultaten:
JA het past, NEE het past net niet - ik weet het eigenlijk niet echt.
Deze ietwat rare uitkomst is enkel te verklaren door wat foto's te plaatsen:
Op deze foto is goed te zien dat bij het ontwerp van de 75th velgen rekening gehouden werd met de plaats waar de AP klauwen komen. De afstand is zeer precies uitgespaard in de velg, er is ongeveer overal 1 mm over
Hier meer details van de zeer kleine afstand tussen de klauw en de velg:
en dan nu meer info over het NEE - aspect :
Het wiel is gebalanceerd met plakstrips aan de binnenzijde: Deze strips zijn te dik om tussen de velg en de klauw te passen:
een zicht aan de achterzijde:
en meer in detail :
Enfin, ik weet niet goed meer wat te denken. Ik zou heel graag de AP klauwen steken, maar ben ook wel heel gehecht aan het uitzicht van de 75th velgen, maar zoals het er nu uitziet ga ik moeten kiezen.
Wie heeft er meer info over deze zaak? zijn er andere plaatsen waar de balanceergewichtjes kunnen gekleefd worden? Is de 1 mm afstand tussen de klauwen en de velg sowieso wel aanvaardbaar?
Wie helpt mij van OF-OF naar EN-EN?



