







Bruno schreefColonAls er morgen zo een roadster af fabriek op de markt zou komen (weliswaar minder extreem qua kleur en minder "flashy" velgen) dan zou iedereen er wild over zijn,...



Bruno schreefColonhet is duidelijk dat een wagen die er zo potent uitziet, meer dan 120 pk zou moeten hebben(Er zou eerder een V8 bij passen zeg maar)




Jager schreefColonIk ben het met Carl eens, het ziet er niet uit en is bovendien een hele slechte fotoshop.
Niet dat ik het beter kan hoor.Powerman schreefColon
leuk gedaan
Nou laat dan maar zien dat jullie het better kunnen , afzeiken is ok maar dan moet je wel laten zien dat je het better kan
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.