Leuk kerst cadeau.. NIet dus ! Go*&(^@#&@#&*!!!!
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    Leuk kerst cadeau.. NIet dus ! Go*&(^@#&@#&*!!!!

    door videomike » za dec 27, 2008 5:03 pm

    Zucht zucht zucht zucht.................

    Spoel vandaag de auto af.. en ja hoor schade aan de zijkant van me auto.. Rijd hem door de wasstraat alles schoon en zie pas hoe erg de schade is... een fikse deuk(je) van ongeveen 4 cm doorsnee en flinke krassen en strepen achter mijn deur.. De foto's spreken voor zich...

    Geen idee wie het gedaan heeft.. waarschijnlijk achteruit gereden en te snel ingedraait maar dit moet die persoon gemerkt hebben! als hij mijn auto daar als geraakt heeft moet hij gestopt zijn. anders had mijn velg, en achterbumper ook schade gehad hebben toch?

    Ik heb nog 1 hoop..
    Ik vermoed een buurman zijn vader. kan me herrinneren dat er een ( grote ) grijze auto naast mij stond en ik weet zeker dat het vrij recent is.. Als echte liefhebben "inspecteer" je je auto "dagelijks"..

    Ik zal nog bij die auto op de bumper kijken en anders moet het van mijn allrisk af. dan blijf ik een jaartje stilstaan.. Gelukkig veranderd mijn premie 9 januari.. ik wacht het dus nog even af of de buurman het was ;)

    anders blijf ik stilstaan en scheelt me volgend jaar 260 euro aan premie omdat ik niet een trede hoger kom.. en dat is mooi zonde!


    Hieronder de foto's van de schade.. Zorg dat u goed in de stoel zit :?

    Afbeelding


    Afbeelding



    :( Snik Snik
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • mgfan
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 39
    GeregistreerdCOLON di dec 09, 2008 9:04 pm
    WoonplaatsCOLON omg. eindhoven

    door mgfan » za dec 27, 2008 5:09 pm

    balen zeg!

    Vooral omdat sommige mensen gewoon door kunnen rijden zonder het even fatsoenlijk af te handelen.

    Helaas zijn niet alle mensen zo zorgvuldig en netjes met hun auto dan de meeste hier.

    Hopenlijk wordt het nog netjes opgelost!
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » za dec 27, 2008 5:12 pm

    Dat is zwaar kl#ten.

    Je kan het nog via het waarborgfonds proberen te verhalen maar dan moet het op openbaar terein zijn gebeurd,proces verbaal opgemaakt en een getuige dat jij hem daar schade vrij hebt geparkeerd.

    Eigen verzekering is denk ik geen optie want je loopt nog een paar jaar achter, dus meerdere malen 260,- euro en dan maar hopen dat er geen tweede grote schade komt. Echter bij sommige verzekeringen kan je nog binnen een jaar de schade terug betalen.

    succes
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » za dec 27, 2008 5:57 pm

    Altijd erg jammer zoiets.... :(
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » za dec 27, 2008 6:33 pm

    Het zit jou ook echt niet mee he? asbest in je huis en twee keer in een maand je F aangereden.. ik hoop dat volgend jaar een beter jaar voor je is..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » za dec 27, 2008 6:52 pm

    Balen Mike.
    Al helemaal dat het zo kort om elkaar is. Ik had dat ook met mijn Polo (2 keer ingebroken in 1 maand). Gelukkig werd alles door de verzekering vergoed en heeft hij mij niks gekost. Succes met de afhandeling en hopelijk word 2009 een beter jaar voor je.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » za dec 27, 2008 7:11 pm

    Zwaar KL*TE hoop dat de het degene was die je denkt. Maar het is niet normaal dat mensen door rijden na een aanrijding. Succes met de afhandeling.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za dec 27, 2008 7:14 pm

    Inderdaad, zeer erg frustrerend. Ik heb het ook al een paar keer voorgehad dat men gewoon doorreed, na tegen de MG of andere wagen te rijden.
    Verre van leuk. Nadeel is, dat je het ook begint te overwegen als je zelf zo iets voor hebt.
    :evil:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » za dec 27, 2008 7:17 pm

    Meeste mensen zijn bang voor hun eigen risico en dat de premie omhoog gaat. Vandaar de keuze om door te rijden. Als ze die regel nu veranderen dan zou het probleem doorrijden na aanrijding er niet meer zijn.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » za dec 27, 2008 8:14 pm

    Heeft gewoon te maken met de normen en waarden van mensen. Beneden alle peil. :evil:
    Ik heb in het verleden al 2x een briefje onder m'n ruitenwisser gevonden van de "dader". Het kan dus wel :D.

    Belangrijk is dat je wel bij je eigen blijft en je NIET in de verleiding komt op dezelfde LAGE wijze te reageren.

    Sterkte ermee, videomike !
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » za dec 27, 2008 11:29 pm

    Het is inderdaad afvragen of de gene doorreed na de |" aanrijding"..
    je kan er snel van uitgaan dat iemand het gemerkt MOET hebben..

    Ik heb ook wel eens ergens tegen aan gezeten zonder dat ik het wist.

    Maargoed, het is vervelend.. De gene die ik dacht dat het was, was het in ieder geval niet.. Nu kan ik 2 dingen doen maar hoe dan ook het wordt vergoed, het ligt er alleen aan door wie... Er is ook nog zoiets als het waarborgfonds.. dit is voor " aanrijdingen" zoals dit.. daar kan ik het op proberen te verhalen.. en anders mijn verzekering. in dat geval wacht ik tot mijn premie omhoog is voordat ik het meld..

    Heb nog e en goed gekeken het is is zowel midden, velg als bumper die beschadigt is... een voordeel is wel dat praktisch de hele auto gespoten moet worden ivm kleurverschil... dan ziet hij erweer als nieuw uit.. Het enige voordeel dus.... :S
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » za dec 27, 2008 11:57 pm

    en welke Nederlander zei ooit eens : "elk nadeel heb z'n voordeel" :lol:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    tomjones911
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 127
    GeregistreerdCOLON vr apr 04, 2008 12:39 am
    WoonplaatsCOLON tessenderlo

    door tomjones911 » zo dec 28, 2008 1:53 am

    anekdote
    ben ooit getuige geweest van een tafereel aan de GB in averbode.

    een oude man ,schat hem iets in de 70,wil zijn auto parkeren tussen een
    BMW en een andere auto. :shock:
    probleem was dat er niet echt veel ruimte was tss beide autos. :?
    Bij die oude man een hond in de auto met zijn pootjes op het dashbord vollebak aan het keffen.
    de man wil de auto achteruit weg parkeren.
    hij dacht waarschijnlijk tegen een betonnen balk te zitten maar in feite zat hij met zijn linksachter in de flank van de bmw :lol:
    dit heeft hij dan tot 3 x toe opnieuw willen doen ,man man als ik er terug aan denk...... :shock:
    en ja we hebben die man willen duidelijk maken dat hij beter effe niks deed maar de zweetdruppels op zijn kop en het gekef van de hond deden hem besluiten naar huis te rijden :shock:
    5 man op de parking die het gezien hadden .
    ik heb toen een papierke achter de bmw ruitenwisser gestoken met die man zijn plaatnr. en mijn adres maar heb er niks meer van gehoord.
    tzal wel in der minne geregeld zijn.
    done : k&nfilter ; 52mm ttb ; lowering pins ; milltek exhaust ;white blinker l+r ;alu veiligheidsriemhouder;solved hydraulic tappet problem ;
    to do : ; mount brake bracket ;console mkII plaatsen
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo dec 28, 2008 11:10 am

    Heb het ook ooit zien gebeuren op de parking van de Lidl in Genk.
    Ik stond net geparkeerd.
    Komt er een ouder koppel (60 - 70 jaar schat ik) met een lichtgrijze C5, met Spaanse nummerplaat. Mevrouw stapt uit, neemt een winkelkar en gaat de winkel binnen. Meneer wilt zijn C5 tussen een Opel Vectra en een BMW parkeren. Bij het indraaien raakt meneer de Opel stevig! Resultaat: Fikse deuk en krassen over heel de auto! Meneer parkeert verder.
    Ik loop de Lidl binnen om de eigenaar van de Opel te zoeken of te laten omroepen in de winkel.
    Ondertussen.... komt Mevrouw met een LEGE winkelkar terug buiten en vertrekt het koppel terug. Mijn ex-vriend is toen de C5 gevolgd, maar omdat het nogal druk was op de weg, is hij ze kwijt geraakt.
    De man de Opel is een aangifte gaan doen op het politiebureau en de Spaanse kentekenplaat doorgegeven.
    De dag erna ben ik dan ook een verklaring moeten gaan afleggen als zijnde getuigen.
    3 Maanden niks meer van gehoord.... krijg ik ineens telefoon van de gast met zijn Opel, dat ze de C5 in Maasmechelen gevonden hadden.
    Dat koppel is toen verhoord en ze beweerden op het tijdstip van het ongeval in Spanje te hebben gezeten, maar.... niets was minder waar!
    De zaak is intussen afgehandeld en het koppel heeft de schade aan de Opel moeten vergoeden.
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » zo dec 28, 2008 12:16 pm

    Mooie anekdotes :D Zo moet het zijn : door goede sociale controle komen ze er gewoonweg niet meer mee weg :!:
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten