We hebben vandaag op de 206CC GTi van mijn schoonbroer een dubbele uitlaat laten steken maar de gezaagde randen moeten nog afgewerkt worden. Als we 2 MG schildjes pas kunnen krijg heeft hij ook een klein beetje een echte auto






ErikB schreefColonPS. Sorry Sander, 'k heb niet echt voor CC-kes.



...normaal in Fokker vliegtuigen ergens....

(Nee hij heeft er niet ingebroken hij werkt er gewoon)

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.