




Powerman schreefColonbeetje overdreven allemaal he , straks gaan we nog de stof van het schuren bewaren omdat het orgineel is.
Over 500 jaar worden de mgfjes mischien wat waard als ze orgineel zijn.
Wakker worden , zorg gewoon dat de MG er goed uit ziet orgineel of niet.





Desalniettemin zou een perfect Mk1 F of een supergoede en originele Trophy voor mij een grote verleiding zijn.

MGF schreefColonDesalniettemin zou een perfect Mk1 F of een supergoede en originele Trophy voor mij een grote verleiding zijn.
Dan zou je eens op marktplaats moeten kijken, daar staan twee nieuwe Trophy's te koop. Een Trophy Blue en een Trophy Yellow exemplaar, wel aan de prijzige kant.

beetje overdreven allemaal he , straks gaan we nog de stof van het schuren bewaren omdat het orgineel is.
Over 500 jaar worden de mgfjes mischien wat waard als ze orgineel zijn.
Wakker worden , zorg gewoon dat de MG er goed uit ziet orgineel of niet.

Kasper schreefColonBijkomend gevolg is dan wel dat je de auto eigenlijk zo weinig mogelijk moet gebruiken om de tellerstand zo laag mogelijk te houden.
Voor mijzelf als MG-fan in hart en nieren gaat dit pad met mijn F niet op, daarvoor was de auto reeds te veel gebruikt bij aanschaf. in heb hierbij dus voor een andere keuze geopteerd: rijplezier!


Bruno schreefColonIk moet zeggen dat hier tegenwoordig wel heel merkwaardige reakties worden gepost, waarbij ook ik soms vraagtekens plaats....
Ik vind om te beginnen het negativisme ontrent de MGF niet echt leuk om lezen eerlijk gezegd, t'is per slot van rekening nog wel altijd een forum voor de MGF/TF liefhebber he... dus dat kunnen we hier missen.
@ Powerman, ik hoop/denk dat je dit grappig bedoelt, maar een rebel hebben we hier ook niet nodig hoor. We belonen deze dan ook zeker niet met een lintje, Spijtig.
@ allen : Vroeger was het forum klein, nu hebben we bijna 600 leden waarvan enkele honderden vrij aktief. Reden te meer 2 keer na te denken alvorens iets te posten. Dikwijls worden dingen immers verkeerd geinterpreteerd. Duidelijkheid is dus de boodschap en indien grappig bedoeld een emoticon graag.
De vraag naar één ieder is dan ook het gezellig te houden aub, zodat we geen maatregelen dienen te nemen.
Zo, en nu back OT please.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.