door David-86 » za dec 13, 2008 3:44 pm
Wil ik vanmorgen in mn F stappen gaat de deur niet open, dacht nog nou zal de vorst wel zijn en de deur vanaf de passagierszijde geopend.
Echter was de vorst helaas niet de boosdoener, deurgreep is gewoon kapot, moest toch nog even langs de garage dus dacht gelijk maar even vragen. wat blijkt....hele nieuwe deurgreep! en dit grapje gaat incl. spuiten en montage +/- 220,-- euro kosten
Mijn vraag; is dit goedkoper op te lossen?
d.m.v. een deurgreep uit een schadegeval en dan alleen laten spuiten bv.?
p.s zei nog doe dan maar gelijk die zilver chrome kleurige, maar toen hij me vertelde dat dit bedrag per greep was....heb ik dat idee maar snel vergeten

MGF Britisch Racing Green
Mods: TF 160 velgen, K&N 57i, Witte pinkers, Toyo Proxes T1-R, Stoelverwarming, Xenon 10000k, Nieuwe softtop,
Glazen windscherm, Roll hoops, TF achterlichten, Trophy koplampen, RVS koelpijpen, Black hard-top,
Ghrome kit interieur, Ghrome aansteker, Ghrome asbak, MG pookknop met logo, MG badge T-Bar, Mini antenne
To do: LowLarm, 52 mm ttb, Alu teller ringen, , KHSplitter