Ik ben aan het werk en hoor in eens geschreeuw buiten HO HO STOP!!!
en zie 2 man bij de auto staan. Dus ik vlieg naar buiten
komt een klant naar me toe en zegt, Die man daar heeft je auto geraakt met zijn trekhaak. Ik heb het gezien. en ging er weer vandoor.. Dus ik naar die kerel toe en die wou de politie der bij want hij kan niet geloven dat hij de auto geraakt heeft want dat is gewoon niet zo. anders had hij het wel gemerkt..
Dus.. bloeddruk steeg...
En belde (rustig) de politie..
Goed, politie derbij en die man bleef stug volhouden.
Het leek wel of de politie HEM steunde. Want op mijn verzoeken van een blaastest bij de man ( omdat hij had gezegd dat hij net uit de kroeg kwam) werd niet op in gegaan. Ook niet nadat ik vertelde dat de man had verklaard dat hij de jongens ( die stop riepen ) nog wel kenden uit zijn alcohol verleden....................
Goed..
Ook was de politie het niet eens over de ontstane schade aan de auto, en de hoogte van de trek haak
uitleg: Trekhaak zat een blok aanvast ( volgens mij voor fietsendragen) met punten uiteraard. en de schade is een kleine deuk/ streep. van ongeveer 1 a 2 cm. Echt zon venijnig vouwtje zit erin.
Maar het blok van de trekhaak stond ongeveer 10 cm hoger dan de schade. dat was dus onmogelijk..
Dus.. bloeddruk steeg hoger.
ik: Met alle respect bent u een schade specialist?
vrouw: nee, maar ik heb er wel wat verstand van.
ik: Super.. Dan snapt u vast wel als meneer in deze oude opel astra gaat zitten met zijn ( ik schat 110 kg) dat de vering doorzakt, en dat als meneer mijn auto raakt terwijl hij achteruit rijd en remt de auto nog verder in zakt?
Bovendien ik heb 3! oog getuigen die hebben gezien! dat hij mijn auto raakte en een stuk naar achter drukte!
Stilte....
Meneer moest toen maar even in de auto gaan zitten.
Maargoed ik was pissig en had er een hard hoofd in dat de politie uberhaupt de getuigen ging bellen.. ( dit bleek later wel het geval toen ik die jongens sprak)
Meneer hield nog steeds vol dat hij hem niet heeft geraakt. Maar deed dat op zon manier dat het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald werd....
Ookal is de schade die ik heb niet aanzienlijk. ik vind het zonde. en ik ga zelf mijn No claim niet voor opgeven, ( heb er 1 per jaar, maar blijf dan een jaar stil staan en scheelt mij als ik niet omhoog ga 250 euro!)
Omdat meneer mijn auto raakt
!!FUCK NO!!
Het is nu meer een principe kwestie en ik ga er dan ook alles aan doen om alle kosten!!! bij meneer te laten verhalen.
Dus, nu ook vraag aan jullie..
Mijn auto stond in de versnelling, en de auto is ook een stuk naar achter geduwt. Slecht voor de versnelling toch?
En waar kan ik nog meer op (laten) letten ? want ik heb nu alleen schade die ik kan zien. maar geen idee welke schade er kan zijn die ik NIET kan zien..
Graag wat advies en Morele steun

Je hebt het kei goed gedaan, meteen wat calorien verbrandt door de stress, de politie vermaakt (die hebben weer wat te vertellen o
p het buro over een geflipte MG-diehard) en je hebt die vrouw eens lekker de waarheid vertelt
, het komt allemaal goed





